Met een concept, website, communicatietoolkit en lancering maken we het voor alle partners zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk om richting hun volgers en achterban #BEANMEAL te laden als momentum om peulvruchten te (her)ontdekken.
De keten tot
verwerking B2B
Met een concept, website, communicatietoolkit en lancering maken we het voor alle partners zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk om richting hun volgers en achterban #BEANMEAL te laden als momentum om peulvruchten te (her)ontdekken.
Tot BiJ dE consument
op het bord
Met een concept, website, communicatietoolkit en lancering maken we het voor alle partners zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk om richting hun volgers en achterban #BEANMEAL te laden als momentum om peulvruchten te (her)ontdekken.
AFTERMOVIE VAN #BEANMEAL 2024
Met een concept, website, communicatietoolkit en lancering maken we het voor alle partners zo makkelijk en aantrekkelijk mogelijk om richting hun volgers en achterban #BEANMEAL te laden als momentum om peulvruchten te (her)ontdekken.
Save the date voor
volgend jaar
Van 10 t/m 16 februari 2025 worden peulvruchten voor een hele week in de spotlight gezet tijdens de tweede editie van #BEANMEAL. Wil je meedoen, als partner bij #BEANMEAL aansluiten, of meer informatie ontvangen, ga naar beanmeal.nl
Doe je ook mee?
meld je nu aan
"*" geeft vereiste velden aan
Lupineballetjes van Nederlandse bodem
Ketensamenwerking tussen Udea en Lekker Lupine tot een lupine balletje van Nederlandse lupine bonen!
The Protein Transition Map NL
Een online tool voor inzicht in het eiwitlandschap van Nederland!
Volkskrant: ‘Hoe maak je een boon sexy?’
Van ‘saai’ tot sexy proteïnebommen: de boon is weer hip! – Aldus de Volkskrant.